-Jag glömde ju bort!

Jag har egentligen inte tid att uppdatera här nu.Lillstjärnan sover sedan drygt 1 timme tillbaka och vi håller på att dona i tvättstugan.
Jag börjar faktiskt se ett litet ljus i tunneln.Nu har iallafall varje familjemedlem en egen garderob igen.Vi har ju fortfarande massor av flyttkartonger med kläder uppe.Men nu har jag ju någonstans att sätta in dom!

Kusin Alexander och moster Lisa har varit här ikväll.Lucas och Alexander har sprungit omkring och lekt medans vi har surrat.Blev även en sväng på stan efter att jag hämtat Lucas på dagis.Lucas och Alexander har verkligen roligt tillsammans.Båda två blir jätteledsna när dom måste skiljas åt.Det roliga är att dom inte kan leka med varandra utan att bråka någongång.Men samtidigt vill dom alltid vara med varandra!
Dom två är verkligen världens härligaste och underbaraste killar!

Jag glömde förövrigt bort våran tid på BVC idag.Det var ett vaccin som skulle tas klockan 15.00.Gunhild ringer mig typ 15.15 och frågar om jag glömt bort det.Men som tur var så hade hon lite tid över så jag satte in Lucas i bilen och for på BVC.Men jag som ALDRIG brukar glömma bort såndant!

Nä,nu har jag verkligen inte tid något mer.Blir att göra ett sista ryck nu och sedan blir dett 1-2 avsnitt av House innan sängen!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: