-Gråtattack.

Igår kväll hade jag värsta gråtattacken.

Vi satt i soffan med Lucas och skulle ha lite Lördagsmys med honom.Han satt och tittade på "barnprogram"(skoterfilm)och hade en liten skål med chips.
Helt plötsligt inser jag hur stor våran lilla killen har blivit..Han var så undebart söt där han satt,och jag insåg att han börjar bli stora killen.
Jag började tokgråta.Tårarna bara sprutade.Både Lucas och pappan såg lite förskräckta ut.Lucas blev nästan lite rädd när det bara sprutade tårar från mamman.Tony frågade lite försiktigt varför jag gråter,om jag var ledsen över något..
Tvärtom,jag är bara så otroligt lycklig.Jag har världens bästa pojkar i mitt liv.Jag kan inte drömma om ett bättre liv.Och när jag såg Lucas sitta där i soffan igår,en stor liten kille som han hunnit bli.Jag kunde inte hålla tårarna borta bara..

Preggohormoner,jag vet!


Bara minuter gammal.♥

Postat av: ingela och Jonna

ja kan själv komma på mig själv me att tok gråta när jag inser hur fort tiden gått, de är helt sjukt vars har tiden tagit vägen, Jonna blir 2år nu 28 Juni! bara de får mig att få ångest efter en liten till, man vill ju som ha dom tätt på men samtidigt finns inte tiden el ekonomin där för oss :(

2010-05-09 @ 08:59:18
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: