-Förbannade humörsvängingar!

All motivation till att göra någonting alls rann just ut ur mig.Från att ha hur mycket planer för dagen till att bara vilja lägga sig under täcket..
Jag tycker verkligen inte om dessa humör (hormon) svängingar.
Bara att vänta till energin och motivation kommer tillbaka.Synd bara att mina pojkar ska drabbas av mina förbannade humörsväningar.

Återkommer om jag hittat min motivation..

Postat av: evve

Tack så mycket! Och grattis själv :)

Jo det är helt underbart att de växer en liten i magen!! :) vill tiden ska skynda sig lite så man får ut lilla hjärtat, men samtidigt vill jag tiden ska gå sakta så man får njuta varje sekund av att vara gravid :)

2010-05-30 @ 11:22:12
URL: http://evvepevve87.blogg.se/
Postat av: evve

När är den lill* beräknad komma? =)



Kan tänka mig att de lätt blir så när nr 2 är på väg. Tiden finns inte riktigt att både njuta av graviditeten & ha en liten hemma man ska egna energi m.m på. Men man fixar nog det utan problem ändå :)



Idag kände jag på jobbet när jag fick följa med på mottagningen/vårdcentralen o assistera lite där, man känner sig inte riktigt såå smidig och ändå har ja inte riktigt fått den där "gravidmagen" än. ;P



Nepp vi har inte tagit reda på vad vi får för något. karln min ville veta, men inte jag. Är ju det som är spänningen och att få sig en överraskning =)

Sen när vi gjorde UL, så la bebisen benen i kors, så det gick inte se heller ;)



har ni tagit reda på vad ni ska få eller låter ni det bli en överraskning?



2010-05-30 @ 15:39:11
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: