-Dagen i punkter typ.

Klockan är enbart halv 10,men jag har hunnit göra hur mycket som helst nästan!
•Cyklat och lämnat Lucas på dagis.
•Cyklat till mamma med en massa tvätt.
•Varit på Colorama och valt om mattan till tvättstugan eftersom den vi valt inte går att få tag i.
•Varit och hälsat på mamma på jobbet,och druckit lite kaffe där.
•Varit hos storasyster och hälsat på.
•Nu sitter jag bara och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga ut den.
Effektiv eller vad?

Och sedan ska jag..
•Cykla hem och städa lite grann.
•Sola en stund med storasyster.
•Tvätta en massa kläder klockan 13.00
•Hämta Lucas på dagis.
•Åka till Storheden för att handla lite.(Förhoppingsvis.)

Som sagt,det är roligt att ha något att göra!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: