-Bilder på allt möjligt!

Idag var det inte sådär jättemycket sol ut.Iallafall inte än,men det är ju bara morgon ännu.
Jag ska snart försöka hoppa i duschen för att sedan bege mig in till stan med moder.Måste köpa några t-shirts åt lilleman och även titta på lite kläder åt mig själv.Men helt allvarligt känner jag inte för att köpa så mycket kläder åt mig själv.För jag har ju inte riktigt tänkt vara tjock hela livet.Jag SKA in i mina vanliga kläder!

Detta "konstverk" har Lucas hunnit göra på morgonen.

"Jag gör dint"sa han när jag såg vad han gjorde!

Våran tvättstuga just nu.

Jag hoppas verkligen mattläggaren har tid att komma snart!

Nu vill jag kunna tvätta hemma igen!

Jag har varit duktig och målat andra varvet med grundfärg på taklistorna nu på morgonen.

Och att få färg på hela mig är jag också duktig på!

Jag älskar mina nya gardiner.Vårat kök är väldigt sommrigt nu.


Postat av: Carro

vart har du köpt dom fina gardinerna??? Kul läsning o super gullig kille ni har! :)

2010-05-19 @ 09:42:31

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: