-Allt om inget!

Idag har jag bakat typ 80 bullar.Jag bakar typ 1 gång per halvår,men när jag väl bakar brukar jag dundra på.Jag hade tänkt göra något i långpanna också,men det får bli någon annan dag.Jag är verkligen inte ett fan av att baka.Tycker faktiskt det är riktigt bajstråkigt.
Men nu är fyrsen full av bullar.

Tony är rätt farlig på att äta bullar.Men det kanske blir som det blev med knäcken som jag gjorde i julas.Jag var verkligen hård mot honom att han absolut inte fick äta upp alla knäck.Jag var nog ganska ego om dom mot alla.Och summan av kademumman är att jag typ har kvar alla knäck än i frysen.Så jag ska försöka att inte vara så jävla snål om bullarna.Dom ska ju faktiskt ätas.

Problemet är också att när vi har främmande så glömmer jag bort att vi har bullar i frysen.Kanske för att man så sällan har bullar eller annat gott?

Lucas är verkligen en liten surpuppa just nu.Han är hur lättirriterad som helst.Och vilka utbrott pojken får ibland.
Mammahumöret som han käre pappa säger!

Mattan i tvättstugan är lagd,väven och färgen på väggen är klar.Idag ska vi och hämta garderoberna och imorrn kommer skåpen och allt sånt från IKEA.Men det bästa av allt,ikväll ska jag TVÄTTA!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: