-Mys.

Eftersom pappan ändå inte var hemma idag så bestämde vi oss för att åka till stugan,Jag,Lucas,kusin Alexander,moster Lisa och Mommo.Vi har det faktiskt riktigt mysigt.Pojkarna ligger och ska sova nu efter att ha fiskat och kört lite fyrhjuling.Tyvärr blev det ingen fisk för oss.Men jag och syster ska snart ut igen och försöka!
Som jag sa,hur mysigt som helst har vi det!

Hos BM gick det också jättebra.Allt såg väldigt bra ut,förutom Hb som bara låg på 108.Lillhjärtat slog 135s/min och jag väger nu 65 biffar!12Kg plus nu alltså..
Fick en ny tid 5/7,men jag hoppas verkligen att jag slipper den tiden.Tycker lillasyster/lillebror kan komma redan imorrn!

Nä,nu ska vi ut och fiska en sväng innan det blir att spela lite spel!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: