-Mycket att stå i!

I detta hus har vi varit vakna sedan 04.30.Lucas måste ha vaknat efter att ha drömt något.Jag tog honom till våran säng där han somande om till 05.30.Men eftersom jag alltid är pissnödig till tusen när jag vaknar så var det vara att he sig ner på toa.Och var jag trött sedan?
Nä.Men jag antar att sådär mitt på dagen idag kommer jag att drabbas av ett sovil.Gäller bara att ha kaffe nära sig!

Idag ska hela familjen på en liten fisketur.Det blir premiärtur för lilleman.Och självklart har han att eget barnspö!Antar att han inte kommer att fiska sådär jättemycket,men klart han måste få ha ett eget.
Det kommer nog att bli super kul!Och jag kommer ju självklart att dra upp den strörsta.
Blir även en sväng förbi Lucas farfar när vi ändå är i trakterna och fiskar!

Och när vi kommer hem ska vi och fira Kevin som blir hela 5år idag!Grattis på dig!Som sagt,tiden bara springer iväg.

Till middag blir det att grilla hos Lucas mormor och morfar!Inte dåligt!

Nu håller vi tummarna på att det ska vara fint väder idag!

På tal om igenting förresten så har jag köpt mig en ny telefon.Kanske på tiden då inte ens vibratorn på den telefonen jag har fungerar!
Och såhär ser den ut:

Självklart rosa eftersom jag är "RåSaMoNgOt".


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: