-Morgonpromenad.

Härlig morgon detta är!Lucas slog upp sina vackra blå 06.15.Och inte ska ni tro att mamman fick hämta honom.Nä,det var bara pappan som fick hämta honom.

Nu ska jag gå min morgonpromenad.Jag är ju faktiskt i V.35 nu,så att nu är det bara ett plus egentligen att röra på döfetan.Eller det gör ingenting om jag rör på mig.Så en promenad sitter rätt jävla fint såhär på morgonen!

Men jag lär väl återkomma under dagen!

Postat av: Jonna

Nämen jäklar alltså, har du redan hunnit till vecka 35! Tycker du var i tjugo-någonting då jag började läsa här.. Kul, snart får ni träffa lill´syskonet ;) Hurtigt att gå på prommis btw. Kram!

2010-06-01 @ 09:30:20
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: