-Bilder från fisketuren.

Idag har dagis stängt,så det blir en Lucas-mamma dag idag!Synd bara att det verkar bli så tråkigt väder idag.Men vi ska nog komma på något att roa oss med!

Tänkte slänga in bilderna från i Lördags då vi var och fiskade hela familjen!


I början var inte flytvästen så poppis.

Lucas och pappa och farfar i bakgrunden.

Farfar försöker visa Lucas hur man ska göra.

En liten lektion.

Lucas kastar sitt spö i vattnet.

Pekar vart fiskarna finns.

Postat av: Sofia

Vilken duktig liten fiskare! Jättesöt!

2010-06-15 @ 08:36:36
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Nadia

Hej! :)

Ja det kan jag absolut göra.

Tänker du att du vill ha det gjort före barnafödandet? :) Jag har det lite sisådär med min sömn nu och i helgen ska nog min syster från Sundsvall komma hit men vi borde kunna hitta en dag som passar! :-)

2010-06-15 @ 17:33:03
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: