-BB-väska.

Lucas gav mig sovmorgon även denna morgon.Klockan 07.00 hörde jag honom ropa på mig.Tänkt vad en timmes mer sömn kan göra!Jag känner mig riktigt pigg och full av energi!
Därimot tycker jag lite synd om pappan som jobbar i Luleå nu och stiger upp före f*n.Så imorrn ska han få sovmorgon har jag bestämt!Han ska få sova till han vaknar.

Jag har hunnit göra en massa saker nu på morgonen.Jag har ÄNTLIGEN sorterat alla sängkläder och gardiner och satt in dom i en garderob.Och jag är rätt nöjd med mig själv eftersom jag faktiskt slängt mycket som jag vet att jag aldrig kommer att använda.
Det fann två högar.En spara och en slänga och INGEN kanske.

Jag har även börjat packa BB-väskan.Egentligen borde jag ju packa den klart.Men det är ju en början att ha börjat med den.Jag och lilleman far på stan en snabbis efter att jag hämtat honom.Jag ska köpa några nya trosor som jag ska ha med mig.Denna gång ska jag verkligen ha med mig sköna och bekväma trosor.Och även några t-shirts ska inhandlas!
Fast det inte ens är 2år sedan sist jag var på BB så tycker jag det är svårt att komma ihåg allt man ska ha med sig.Känns som att jag kommer glömma en massa saker!

Dammsuga har jag ju också hunnit med!

Nu ska jag bara klä om och sedan ska jag bege mig på den dagliga promenaden!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: