-Sömn.

Lucas sov till 08.10 imorse.Det var verkligen inte igår,men han får gärna forsätta med det om han vill.Vi klagar inte!

Våran lillfis då.Jag ska inte heller klaga på hans sovrutiner än så länge.Inatt åt han tisse klockan 22.00,01.30 och 04.30.Sedan sov han till 09.00 då det var dags för tisse igen.

Jag känner mig faktiskt riktigt utvilad.Och skönt är det.För man vet ju vad komma skall!Inte alla dagar man lär känna sig såhär pigg.Så nu är det bara att njuta!

Pappan och Lucas är ute och bygger och skruvar.Medans jag och lillebror just ätit lite tisse.Jag hade tänkt att lillebror skulle sova en stund nu så jag kan gå och bädda våra sängar och städa undan lite.
Sedan ska vi också gå ut och hjälpa till.Det duger verkligen inte att sitta inne när det regnar.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: