-Härligt!

Båda pojkarna sover än.Det är bara mamman i familjen som är vaken.Ganska skönt att få vakna till själv först.
Lucas skippade helt lunchvilan igår,och han var aboslut inte på dåligt humör på kvällen.Därimot somnade han så fort han la ner sitt lilla huvud på kudden!Och han sa till och med -Sova.Annars brukar han säga -Inte sova.Så jag tror nästan det är dags att börja plocka bort lunchsovet.

Gårdagen var helt underbar.Först gick hela familjen på kyrkmarknaden.Personligen tycker jag att det hör sommaren till.Nu känns det som att sommaren är här!
Lucas fick självklart en ballong,som fortfarande är hel!
Till middag blev det grillat hos Lucas mormor.Moster Lisa och kusin Alexander var också där.Vi åt grillat och glass i solen.Pojkarna badade och busade på som vanligt.
Vi kom hem kring 18.30,och då blev det välling och sängen för lilleman.

Idag ska det ju också vara bra väder.Jag ska banne mig testa våran syskonvagn idag.Och eftersom lillasyster/lillebror inte har behagat att komma ut än så får jag låna Kusin Alexander!Jag tror även det blir att fara en sväng på Hammenviken för ett dopp.Det kommer nog pojkarna att tycka om!

Nä,kaffe nu i min ensamhet innnan boysen vaknar!

Postat av: ingela och Jonna

kan vi inte få se en sista magbild innan den lilla kommer nu =) jag har ju sagt att den kommer nu kring den 6,7,8 så de är ju dax nu snart =) hehe

2010-07-03 @ 12:26:57
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: