- S j u k s t u g a -

Halv 6 i morse när våran familj steg upp visade sig att Lucas hade 38,5 i feber.Så tyvärr blir vi hemma idag.
Visst är han lite snorig,men personligen tror jag att denna förkylning/feber inte är sådär jätte allvarlig.Imorrn är han säkert på banan igen.(Iallafall hoppas hans mamma verkligen på det!)
Eftersom jag inte tycket det är jobbigt eller speciellt tråkigt att jobba så tycker jag att det är jobbigt och tråkigt att vara hemma från jobbet.
Och Lucas är ju inte på bästa humöret när han är sjuk,så jag tycker dagarna blir så låååånga.
Men nästa gång är det pappans tur.Jag tackar för att vi kör varrannan gång alltså!
Jag har inte många sjukdagar på mina 5årLindbäcks.Visst,ibland kanske jag skulle ha varit hemma men jobbat ändå.Men som sagt,jag tycker inte om att vara hemma när jag egentligen ska jobba.

Nä,nu ska jag försöka fixa lite frukost åt oss.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: