- O N T -

Jag är trött,vilket inte alls är ovanligt nu för tiden.Men det kan ju faktiskt också ha något med att göra att jag legat i migrän i över 24timmar.
Helt allvarligt trodde jag att jag skulle dö.Eftersom jag aldrig haft migrän tidigare så är det lätt bland det värsta jag någonsin varit med om.
Bara att ta sig till toaletten var ju en kraftansträning utan dess like.Alla som har barn vet ju att det inte är så enkelt att vara sjuk när dom är hemma.
Men en stor eloge till våran älskade pappa som fick ta allt ansvar för hemmet och för våran guldgosse dessa 2jävla dygn.
Jag kände mig verkligen som världens sämsta morsa som inte ens orkar hålla sitt barn.

Men nu är jag på banan igen!Bara lite trött,men det går ju iallafall över om några år.När barnen blivit stora och vi får sova igen!HeHe.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: