-Lillfisar.

Nu är vi inne på den sista veckan som pappan i familjen har semester.Efter denna vecka börjar vardagen igen.Då helt plötsligt kommer jag att ha två underbara pojkar alldeles själv på dagarna.Jag tror det kommer bli bra.Känns ganska bra att vardagen också kommer.Vi har ju haft 5 underbara veckor tillsammans hela familjen.

Våran lillfis blir 3 veckor på Onsdag och våran "stora" lillfis blir 2 år om 21 dagar!
Den stora frågan är vad storebror ska få i födelsedags present.Tycker det är så grymt svårt eftersom man köper ju saker hela tiden.Han har ju liksom allt redan.Och hur roligt är det att köpa kläder?
Det skulle vara om man köpte en Mini-Z skoter åt honom.Det skulle gillas va?
Men eftersom han redan fått en 4-hjuling i sommar så får nog skotern vänta iallafall 1 år till.
2år,mammas hjärta börjar ju faktiskt bli stor!

Igår hade jag och Lucas lite mamma-Lucas tid.Och det tyckte nog både jag och Lucas var kul.Vi lämnade av Liam och pappan hos Pär och sedan var det bara mamma-Lucas tid någon timme.
Hos Pär målades det för fullt när vi återvände.Och till middag blev vi bjudna på Tacos.Gott,gott!Till efterrätt blev det negerbollstårta,och det var verkligen en höjdare!Skulle nästan kunna trycka en sådan tårta själv!
Alla pojkarna lekte hela eftermiddan.Dom var mest i studsmattan och lekte?.Och alla pojkar hade nypmärken både här och där på kroppen efter dagens lekar!

Summan av helgen då?BRA!

Till något helt annat.Vi har beställt nya fönster till övervåningen idag.Och har vi tur kommer dom redan nästa vecka.Det gillas massor!Och det bästa av allt.Det blir bara 2 sidor att putsa då!


Jag tror Lucas skulle bli väldigt glad om han fick en sådan när han fyller år!

Postat av: Kristine

Jag vet, jag vet. Men det var det här med att gilla läget =)

2010-08-03 @ 14:52:51

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: