-Verkligheten.

Då var även våran verklighet ikapp oss.Nu är pappan semester slut.På måndag blir det alltså andra bullar.Pappan jobbar och jag är 2 barnmorsa.Helt allvarligt så är jag inte speciellt nervös.
Allt känns så mycket annorlunda denna gång.Man har liksom någon annan sorts ro.Liam hänger bara liksom med i svängarna.Jag njuter på ett helt annat sätt,och är inte så orolig hela tiden.
Jag antar att dom flesta 2 barnmorsor känner likadant.

Jag undrar vad vi ska hitta på i veckan?Vi hoppas verkligen på bra väder iallafall.För då kanske man kommer ut på en och annan promenad.Och eftersom mitt nya liv börjar på Måndag så skulle jag nog behöva gå en och annan prommis.5Kg ska ju som sagt bort nu,och jag hoppas det går fort!

Idag ska hela familjen gå på Nolia en sväng.Jag tror ju inte vi kommer att köpa något,fast det vet man ju aldrig!Kanske vi hittar något superfynd som vi bara måste köpa.

Senare idag/kväll åker pappan och pojkarnas morfar till A-jaur för att hämta hem Haki-ställningen.Tur man hade VG i ställningsbyggnad.Synd bara att man inte kommer ihåg nått!

Nä,om vi ska hinna gå på Nolia något idag är det bäst att försöka börja göra sig klar.Det tar ett tag innan hela familjen är klar för att fara!

Postat av: Erika

Säg gärna till om ni ska gå en promenad & vill ha sällskap, vi följer gärna med :)

2010-08-07 @ 11:10:41
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: