-Tänd ett ljus.

Jag tror tametusan att vi nu är klara inför Lucas kalas.Vi har varit på Coop och handla allt vi behöver för att göra tårtorna.Och om det nu när så att vi har glömt något så har vi ju faktiskt affärer här i Öjebyn.

Dagen har gått i rasande fart,fast vi har ändå hunnit rätt mycket.Och eftersom det är lite halvbajsit väder idag så har jag tänt ljus och gjort upp en bara.(läs Tony)fast det var jag som sa att vi skulle göra upp en brasa.

Lite halvmysigt måste jag få säga.Visst,lite tråkigt att sommaren gått så otroligt fort.Men jag kan ändå inte låta bli att tycka det är lite småmysigt såhär på hösten.

Och efter hösten kommer ju faktsikt vintern.Och med vintern kommer ju skoter.Och då blir vi väldigt glada när vi kan köra skoter.Synd bara att Liam är lite för liten för att kunna åka med iår.Men nästa säsong,då jävlar.Då är ju Liam som Lucas var i vintras,så då går det ju hur bra som helst att köra.Plus att det är min tur att köpa en ny skoter!

Nä,nu ska jag ropa in mina pojkar så att vi kan ha lite mys med Lucas innan han ska sova.Ikväll blir det en film och mys i soffan med godis och chips.
Och imorrn blir det kalas för hela slanten!













Postat av: Jane

Så fint ni har det =)

2010-08-21 @ 19:17:47

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: