-Baka baka liten kaka..

Jag och Lucas har bakat idag.Eller jag har bakat och Lucas har grisat,kanske var rättare sagt!Han tyckte verkligen att det var jättekul att få hjälpa till och baka!
Och det var aboslut inga problem att baka med honom.Visst,det såg ju ut som kom och hjälp mig i köket efteråt men det städade vi upp efteråt.
Det enda nu som fattas till Lucas kalas är tårtorna.Men dom hade jag tänkt göra imorrn på morgonen.Med två barn i huset är det nog ingen risk att "försova" sig,om ja säger så!Så jag tror jag hinner göra dom innan alla gäster kommer.

Jag håller även på att slå in alla paket vi köpt till honom,men pappret tog just slut så vi måste in på Coop för att handla lite mera.
Undra hur mycket pengar man egentligen lägger ner när man köper presenter till sina barn?Jag tror att det är sjukt mycket iallafall.
För övrigt är jag nog den sämta mamma i hela världen på att slå in paket.Man skulle nästan kunna tro att det är Lucas själv som slagit in dom.Eller han skulle nog göra det bättre själv.

Annars då?Ja,Pappan håller på för fullt med att byta fönster i Liams rum.Båda pojkarna ligger för tillfället och vilar.Och jag,jag sitter här och njuter av tystnaden med en kaffekopp!

Här bjuder jag på lite bilder från vårat bak!







Mammas älskade bagare!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: