-Badpojkar

Igår var jag och mina systrar och badade med småpojkarna.Och snacka om att dom tyckte det var roligt.Alexander är som en liten dykare Dick,och "simmar" som bara den.Lucas älskade att åka ruschkanan,och fick en och annan kallsup!Det var ledsna miner när vi skulle ta upp badpojkarna.

På förmiddagen ska jag bege mig till Jannice för kaffe och skitsnack.Jessica kommer även hon dit.För övrigt var det typ tusen år sedan vi träffades allihopa.Alltid är det någon av oss som jobbat eller inte ha kunnat.Men nu är vi ju faktiskt "lediga" allesammans.
För övrigt så kommer vi alla tre ha barn i samma åldrar,hur klockrent är inte det?

Det blir även en sväng på stan en snabbis med lillasyster.Jag har aboslut inga tröjor jag kan ha.Alla är typ magtröjor.Så det måste jag inhandla.
Jag antar att hon kommer att ringa mig kring 11-12.Hon är ju inte den mest snabba personen på morgonen.Och jag vill helst inte ringa henne,för humöret brukar inte vara det bästa alla gånger!

Jakten på en ny tvättstuga går vidare.Igår var vi och tittade på garderober och lite golv.Garderoberna var ju enkla att välja,men golvet!Jag kommer bli typ sinnessjuk innan jag har valt vilket golv vi ska ha.
Men jag har en bild över hur min tvättstuga ska se ut..

Nä,har inte tid med detta!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: