- M a g e n -

Nu har jag hunnit lugna ner mig lite..Kanske var lite dumt att vara arg på Tony.Men kan ju faktiskt glömma bort saker.Men jag blev ändå arg.Det är tur att han älskar hela mig,det vill säga mitt humör också!
Men det som jag blev mest irriterad över var att han sa att jag skulle ha lärt mig montera den innan.Men hur skulle jag ha kunnat veta att han just idag skulle glömma att sätta tillbaka den?
Nä,nu ska jag sluta älta detta.(Men jag tycker ändå att jag hade lite rätt att vara lite småarg.)
Tyvärr så kommer han inte hem klockan 4 idag.Vi får väl se hur länge han måste jobba.

På dagis har det gått bra idag.När jag kom för att hämta honom kom dom just hem från Myrans skogen.Det känns verkligen hel rätt nu.Lucas har nog hamnat på världens bästa dagis.Dom verkar göra saker hela tiden!
Jag är så himla nöjd alltså!

Lite ont i huvudet har jag också.Så jag funderar på att lägga mig ner och vila en stund nu när Lucas sover.Men jag har inte ro att ligga ner en längre tid!

Sedan bär det iallafall av till tant Jannice i Beriska.Nu är det jävlat säkert att jag ska känna ungen där inne sparka!Jag som har längtat,och aldrig har den sparkat när jag varit med!
Och sedan blir det hem och äta middag.Efter middagen ska det nog bara vara jag och Lucas.Det är så otrolig mysigt att vara ute tillsammans.
Vad jag älskar denna lilla pojk alltså!

Imorrn blir det dagis från 10-14.Och då ska jag och moster Bella på stan!Jag tror jag varit på stan en gång själv efter att han föddes.Kommer kännas grymt konstigt att inte gå med vagnen.Men samtidigt ganska skönt.Få testa kläder i lugn och ro!Och få gå och äta lunch!Nä,man uppskattar verkligen dessa små saker!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: