- V r å l -

Vet ni vem vi har träffat idag för första gången?
Lilla Max såklart.Max,Jannice och Robban har varit här ikväll!Och shit vad det rycker i mina äggstockar nu!
Helt sjukt hur liten han är.Nästan offartbart att Lucas varit så liten!
Och han var även väldigt söt!
Lucas och Max kommer nog att hitta på en massa bus om några år!
Tyvärr glömde jag helt bort att ta kort,men nästa gång så lovar jag att ta!
Därimot blev våran lilla prins lite svartsjuk när jag höll Max.Och Lucas ville gärna också vara och röra,men han vet ju inte rikigt hur hårt han gör.Men han fick iallafall mjuka på Maxs fingrar.
Lucas var väldigt nyfiken på denna lilla människa!

Annars så har det inte hänt sådär jättemycket idag.Jobb,jobb och jobb!Och självklart Lucas-tid!
Fast Lucas har bara sovit 1timme på hela dagen idag,så ni kan ju gissa att vi hade en väldigt trött och lite gnällig pojke ikväll?
Får inte riktigt till sovrutinerna på dagarna.
Igår sov han hela 3timmar på dagis och idag bara 1timme.Men det ordnar säkert sig.

Ikväll blir det UglyBetty och sedan hade jag tänkt att hoppa i säng!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: