- B l a B l a -

Varför,varför ska jag vara så förbannat trött?
Dagarna rullar på fortare än fortast.Om jag ska summera mitt liv just nu behöver jag bara säga:
Sova,Jobba,Äta,Leka med Lucas.Så går det,runt runt!
Ska verkligen inte klaga,jag gillar mitt liv vädigt mycket,och skulle aldrig byta bort det!

Slutgnällt nu.

På dagis trivs Lucas väldigt bra.Han har knappt tid att säga hej då på morgonen,men Lucas blir även väldigt glad när mamma kommer för att hämta hem honom.Bra komination!

På kvällarna är hela familjen ute och krattar,måste ju försöka få bort alla dessa förbannade löv.Egentligen skulle det vara olagligt att ha björkar på gårdar.Dom skräpar ändå bara ner!

Får väl även se hur länge man klarar sig från denna svininfluensa.Eftersom jag har gått och sagt att svininfluensan bara ett påhitt av sådana som inte vill jobba,och att det egentligen inte finns något sådan.
Antar att jag kommer bli sjuk som bara den bara för att jag sagt det.

Fast den dagen den sorgen.

Nu ska jag lägga mig ner och göra ingenting!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: