- F ö r s t a d a g e n -

Första dagen på jobbet.Första dagen utan Lucas.Det gick mycket bättre än vad jag trodde.Fast nog längtade jag efter honom hela dagen.Imorse var det riktigt jobbigt,men det gick.
Den som säger att det är enkelt att skiljas från sitt barn ljuger!
Jag som trodde att jag skulle få börja lite "soft",men icket!Jag har gått an hela dagen allså!
Det var ändå rätt kul att få träffa alla och ha lite "vuxentid".
Det har även gått jättebra här hemma hörde jag!Men gissa om Lucas blev glad av att se sin mamma?
Nu har man verkligen någonting att längta hem till.

Nu ikväll har vi varit ute i gräset hela familjen.Det blev även en liten prommis.Nu ska jag och Lucas gå och bada!Det gäller att ta tillvara på tiden nu!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: