- U n d e r b a r t -

Även denna dag har gått bra på jobbet.Nu är det ju bara 1 liten ynka dag kvar tills det är HELG!Veckorna går verkligen fort alltså!
Jag måste även få skryta lite om min underbara älskade sambo!Han gör verkligen ett toppenjobb här hemma!Förutom att han är med Lucas hela dagarna så bäddar han alla sängar,städar så att det är riktigt rent och snyggt när jag kommer hem.Maten står även på bordet klockan fyra.
Hur underbar är han inte?
Nu när jag vet att han "kan" så är jag riktigt glad att jag börjat om att jobba.Han visar verkligen att han vill vara hemma.Det värmer så himla mycket alltså.

Ikväll har jag bara ägnat mig åt Lucas.Vi har varit ute sedan klockan 6,men nu är det dags för sängen för den lilla älsklingen.Jag har tagit en massa kort också som jag tänkte lägga upp om jag hinner senare!

Postat av: Jessica

Se där så rejäl tony kan vara, inte dummt hurruduru =) Har ni börjat att riva uthuset ännu? Kramar

2009-05-28 @ 20:13:30
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: