- S o l -

Idag har hela familjen varit ute hela dagen!
Pär och pojkarna har varit här.Pär har hjälpt Tony och pojkarna har varit med mig och Lucas.Det har verkligen varit en toppen dag.Det blev middag från Pit-Stop när Lisa slutat,och även det var mycket gott!
Och sedan kom mosters prins och Lucas underbara kusin Alexander och moster Lisa och Morfar på besök!Även det var hur kul som helst att träffa dom.Jag säger det igen.Ibland blir jag så arg att dom inte kan bo här.Träffar dom tyvärr alltför sällan.Men man får ta till vara på dom gånger man träffar dom!
Vi har varit hos dom ikväll.Lucas och Alexander har busat lite med varandra.

Nu ids inte jag skriva så mycket mer.Men jag återkommer imorrn!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: