- O n s d a g -

Igår var Lina och Amanda på besök hos oss.Det blev surr och promenad med vagnarna.Amanda har fått låna Lucas Bumbo eftersom vi inte behöver den längre.Och hon gillade att sitta i den så!Lucas var väldigt intresserad av Amanda,men jag tror inte det var ömsidigt!Lucas är så alla vet väldigt nyfiken av sig!

Vi hade hade även middagsfrämmande och det blev att äta kycklingwok.Jag förvånar mig själv faktiskt i köket.Jag är nog inte sådär jävla dålig som jag tror att jag är!
Lucas farbror var här igår och hjälpte Tony att fylla massa säckar med sågspån i gårdshuset.Det är så roligt att träffa honom,och Lucas verkar tycka om honom.

Sedan kom Lisa,Pär och sötpojkarna på besök.Så då blev det också en massa surr.Och Lucas och Seth lekte verkligen tillsammans.Dom låg på golvet och ja,lekte typ.Det kommer bli roligt när Lucas kan gå,för det är ju bara 1,5år mellan dom!Dom kommer nog få roligt tillsammans.Jag tänkte ta kort,men självklart hade jag inga batterier i kameran!

Lucas sov förresten bara en gång igår.Från 10.15-12.20.Och sen var han vaken till 20.00,men han somande dirket vi la honom i sängen!Sötungen våran!

Lucas har sovit lite oroligt inatt,och gjorde morgon 06.30.Självklart var jag lite trött,men det börjat faktiskt gå över nu.Idag har vi inte så mycket inplanerat,vilket faktiskt är ganska skönt.Därimot ska jag klippa mig 16.30,och det behövs verkligen.Lucas morfar ska äta middag med oss idag,men det blir nog bara pannkaka.Lucas mormor är ju i Skottland denna vecka,och det är ju inte roligt att äta själv!

Nu ska jag och Lucke gå upp och bädda alla sängar innan vi ska bege oss till Affären!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: