- B o r t a -

Det blev en rätt tidig morgon idag.20 i 7 slog Lucas upp sina vackra blå.Men vad gör det när han sover hela natten?Jag har inga som helst problem att stiga upp kring 7 om han sover hela natten.Och när jag jobbade steg jag ju upp kring 5 eftersom jag började halv 7.Så det är ju nästan sovmorgon ändå!

Jag håller just nu på att packa för fullt inför helgen.Fast just nu har jag en liten paus.Det är kläder,skoterkläder,hoppgunga,gåstol,skotrar m,m, som ska med.Så det är inte tvärgjort att packa.Jag skulle ha skrivit en checklista,men det ids jag inte göra.
Ska bli så himla skönt och kul att komma bort i helgen.Lite less blir man ju faktiskt av att bara vara hemma.Vi ska ju premiär åka skoter med Lucas i helgen,ska bli grymt spännade.Men han borde ju vara van ljudet iallafall.Vi körde ju 110mil förra året,och då låg han i magen.

Har även lite ärenden jag måste hinna göra innan vi åker.Måste lämna tillbaka några filmer,fara och handla lite blöjor och gjejer.Det är inte tvärgjort att fara med en liten Lucas,men ack så kul!

Nu ska jag försöka packa klart,men tyvärr hamnar jag ofta uti någonting annat!

Postat av: Lina och Amanda

Vi åker ned den 23:e. Känns ju lagomt kul då flyget lyfter så fruktansvärt tidigt. Hej och hå, nej att resa med små får en verkligen att utveckla ens packnings- och planeringsförmåga. Vad kul att få komma iväg under en helg och bara få må väl.

Jodå med oss är det bara bra, skotern är ju tillbaka så imorrn ska vi tydligen fara till Vallsan för det ska tydligen vara en skotertävling där. =)

2009-03-06 @ 14:26:40
URL: http://igelkottsmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Blev det en överraskning att han kom före BF eller hade du det på känn?

Norah kom 4 dagar efter BF och jag trodde allvarligt att jag aldrig skulle föda.Var pigg och alert men natten mot söndagen började värkarna bara som en blixt från klar himmel,och glad är jag för det :)



Yepp det blir att söka dagis i stan.Nu vet vi ju inte hur det ser ut mot hösten/vintern då vi är sugna på hus i Hortlax.Men det får vi ta då.

Vart är det ni bor förresten?Jag har totalt glömt!

Om jag överhuvudtaget har vetat? :)



Ikväll blir det bara mys och imorgon dukning inför dopet som är på söndag.Längtar tills denna vecka är över,trots att jag ser fram emot dopet men då kan man bara slappna av.Och så har Norah gått och blivit sjuk,typiskt!

Vad ska nihitta på?

Kram

2009-03-06 @ 14:54:52
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: