- I K E A -

Det är så grymt skönt att vara hemma.
Borta bra,men hemma bäst!

Dagen har varit rätt lugn.Jag och lilleman har varit med tant Jessica på stan en stund idag,och vad Lucas är glad när han är på stan.Han bara skrattar och pratar hur mycket som helst!
Det blev lite shopping åt Agnetas och Freddes lilla tös.Rosa kläder om jag säger så!
Jag är ju så nyfiken på att få träffa henne,men vi får se när det blir!

Jag har hunnit städa lite här hemma när Lucas låg ute.Men egentligen är det ingen ide så länge vi håller på med hallen.Eftersom vi kommer få världens snyggaste hall är det värt all möda.
På Torsdag blir det att shoppa lös på IKEA,och som jag längtar!

Lucas är och "hjälper" sin pappa i hallen,men jag tror jag ska ta honom därifrån en stund!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: