- V ä r m e s l i n g a -

Nu ikväll har lillemans mormor och morfar varit här.Och även lillemans farfar var förbi en sväng efter jobbet för att säga hej.
Jag och mormor har mest lekt med Lucas hela kvällen medans morfar hjälpt Tony att sätta fast värmeslingan i hallen.
Jag har sagt de förut men jag säger det igen.Jag har verkligen världens bästa föräldrar.Det finns ingen som är bättre än dom!
Tack så mycket för hjälpen och besöket mormor och morfar hälsar Lucas.
Vi älskar er mormor och morfar!

Nu när värmeslingan är där är det bara att flytspacka och sedan kan vi börja lägga in mattan vi ska ha.Det går verkligen framåt nu,och det känns som att vi snart är klara.Nästan iallafall,det är ju lite mer som ska göras.

Lilleman har just somnat för kvällen nu.Och imorgon rullar vi ner till Skellefteå redan på morgonen eftersom vi ändå inte har något att göra här hemma.Pappan i familjen kommer på kvällen efter jobbet.

Nu måste jag verkligen börja packa lite saker till oss som vi ska ha med oss.Det är ju lite mer saker man behöver när man har barn med sig!Fast det finns ju affärer i Skeå också!

Hoppas ni har en bra kväll allihopa!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: