- U n d e r b a r t -

Vilken underbar morgon vi har idag.Jag får verkligen lyckorus när jag slår upp mina blå och tittar ut och ser solen skina!Det är så himla underbart.Synd bara att det tinar så fruktansvärt mycket sånna här dagar.
Min föräldrar är i fjällen denna vecka,och vad jag är avensjuk.Vi som brukar följa,men inte detta år.Det känns verkligen kan jag säga.Men det är ju bara 20år kvar innan vi också kan fara igen!
Nä,nästa år ska vi ju köpa pulka till skotern så då kan man ju fara en helg eller så.

Natten har varit rätt bra.Lucas somnade 20.00 igår och vaknade 07.30 imorse.Det är så himla skönt att slippa stiga upp på natten och göra välling.Det känns verkligen att man får sova hela nätter,utan några långa avbrott.

Idag blir det då verkligen en härlig promenad med vagnen.Ska nog försöka på mig en riktig långpromenad.Man blir ju pigg bara av att få vara ute i detta väder.

Det blir nog iallafall att vi flyttar hem ungefär på Fredag.Det är ju klockrent eftersom mamma och pappa kommer hem på Lördag.Och om detta väder håller i sig ihelgen ska jag nog ta tummen ur..och montera det nya ytterdörren.
Sedan blir det IKEA!Jag har världens bästa ideér alltså.
Våran hall kommer bli så jävla snygg när den är klar.Jag funderar även på att klä på Lucas nu och fara på Ångsågen och titta på mer tapeter!

Postat av: Erika

Det passar mig bra det. Hör av dig så kan jag möta dig om du vill. Roligt med tapeter, jag ska sätta mig med skolarbete tills vi går. Ses på ett tag då :)

2009-03-17 @ 09:01:12
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Ingela och jonna

Jo nog går de över men ack vad tiden går sakta....jag räknar redan ner tills hon ska sova för ja e helt färdig!

2009-03-17 @ 09:59:49
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Ingela och jonna

ja de är dom positiva tankarna och dom små stunderna då dom är söta och snälla som får en att årka med hela dagen lång....annars skulle man nog ge upp direkt!

2009-03-17 @ 14:51:17
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: