- T r ö t t -

Idag är jag trött,och less.Idag är en sådan jag ska skulle vilja fara på jobbet.Bara vara ifred en stund.Synd att inte jag har ett jobb jag kan jobba lite då och då.För då skulle jag iallafall jobba denna dag.
Igår när jag såg på Arga Snickaren så fick jag en sådan lite längtankänsla till jobbet faktiskt.Det är ju nästan ett år sedan jag jobbade.Ibland får jag skuldskänslor när jag får sådana tankar.Men det är väl inge fel med det.Jag gillar ju faktiskt mitt jobb,och människorna där.
Är det bara jag som får sånna känslor?

Vi ska iallafall börja med hallen när som helst,så då får man ju "jobba" lite.Ska bli så roligt att få göra om igen.Det är ju nästan ett år sedan vi gjorde om köket så nu börjar det klia i renoveringfingrarna för både mig och Tony.
Vi ska ju byta dörr,lägga in golvvärme,ha en matta som liknar klinker och självklart snygga tapeter.
Trappen ska vi också klä in i ek och sätta spotlights brevid trappstegen.
Men först hallen iallafall.

Tony har förövrigt tagit med sig golvmattor hem från Umeå.
Ekgolv var det.Inte dåligt.Det ska vi nog ha i hallen uppe.Eller i det andra bäbisrummet.

Nu ska jag först byta bajsblöja och sedan ska jag dricka en stor kopp kaffe.

Postat av: Jenny o Lilja

Då kanske Lucas o Lilja fortsätter följa samma "mått", skulle vara lite häftigt..

Hur mår ni då?

2009-03-12 @ 08:12:20
URL: http://zantoria.blogg.se/
Postat av: Ingela och jonna

vi har alla såna dagar att vi känner för lite egentid och bara vill komma hemifrån..ja känner så ofta så...sj önskar ja att ha hade ett jobb och längta till...

2009-03-12 @ 08:23:29
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Klart man måste få gilla å få sakna annat än "bäbis saker" , du är mamma, men även Emmeli ^_^ Men jag är inte mamma, så jag vet inte vad jag talar om. Men så tycker jag! Hoppas ni är friska uppe i Ödebyn.



Lät skoj med att få göra om lite hos din syster.



// Tummen mitt i handen

2009-03-12 @ 17:12:40
URL: http://art-of-jean.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: