- T a p e t e r -

Jag har just ätit en skål med harvegrynsgröt och en macka med räkost.Och nu känns det lite bättre.Humöret har inte varit på topp denna morgon.Men nu börjar jag känna igen mig.
Lucas har jag just lagt ut att sova.Och förmodligen ska han väl sova ett tag så jag har lite "egentid".

Jag sitter och tittar på lite tapeter på internet.Men det är ju så himla svårt.Jag och min beslutsångest.Jag skulle vilja ha en fondvägg någonstans,men jag får höra vad målarn i huset säger.
Jag kan vara riktigt besvärlig när det gäller tapeter,ska ofta ha dom som är ett helvete att hänga..Men oftast så säger han inget utan hänger dom med god min!
Är inte det kärlek?
Jag valde ju verkligen min man med omsorg.En snickare och en målare i samma förhållande kan nog inte bli bättre!

Vi ska förövrigt fara ner till Skellefteå och tapetsera och måla hos en av min systrar.Där blir det också att göra om hallen.Fast det är nog mest ändå Tony som ska jobba.Jag ska bara hjälpa honom lite grann.Och Lisa får ha Lucas.
Finns det något roligare än att renovera och göra om?Jag tror inte det!


Postat av: Bea

De tror inte ja heller de finns :D

2009-03-12 @ 16:38:00
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: