- T a p e t e r -

Äntligen har jag bestämt vad jag ska ha för tapeter i hallen.Jag har köpt värdens snyggaste fondvägg!Det var ju inte sådär jättebillig men Tony sa att jag fick ta vad jag ville,visst är han underbar?
Bra att han är målare!
Mattan är också beställd,så nu väntar vi bara på att grejorna ska komma.

Annars har vi inte gjort sådär jättemycket idag.Fredde har varit här en stund,och det är så himla roligt att träffa honom!Men snart kommer vi ju att träffas varje dag,och då kommer allt bli som förr!
Pär och pojkarna har också varit här,så dom har jag också hunnit busa med.Kevin satt mest och såg på barnprogram och Seth hjälpte Tony att spackla.
Min älskade mamma och pappa har kommit hem från fjällen idag.Och ja,jag har saknat dom!
Jag må vara 23,men jag är så himla mamma och pappa kär!Dom är det absolut bästa som finns.Jag är så glad att jag har världens bästa föräldrar!
Dom var också här och pussade på Lucas en snabbis.

Nu ligger våran lillprins och sover för kvällen och jag funderar på att gå och joina honom.Jag är så himla trött just nu.Men imorrn ska jag få sovmorgon!Tack för det älskling!

Postat av: Emmeli

Hej!



Vad kul med renovering :)



Jo med oss är allt väldigt bra för tillfället!

hehe, ja det var ett tag sen vi sågs.. Före jul typ :) Vad hittar ni på i helgen då?

2009-03-21 @ 08:53:00
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: