- S T H L M -

Jag har ett litet "problem",eller rättare sagt vet jag inte hur jag ska göra.

Jag börjar ju om att jobba Måndag 25Maj,och då kommer ju Tony att vara hemma.Jag har nämligen blivit bjuden till Stockholm av Byggnads den 27-29Maj.Byggnads står för taxi till Kallax,flygbilljetterna,hotellet och självklart för maten.Jag får även 728kr/dag för att vara där.
Jag var med för snart 1½år sedan,och jag är grymt sugen på att fara igen.
Men som sagt,om jag far hinner jag ju bara jobba två dagar innan jag har till STHLM.
Och Tony blir då själv med lilleman i nästan 3dagar.Nog för att jag tror han klarar det.Men eftersom han blir pappaledig den veckan kan jag tänka mig att det är ganska mycket att göra första tiden han är hemma.Det är ju en omställning från att jobba till att vara hemma.Men Tony säger att jag ska fara och att "killar kan" som han så fint uttrycker sig.
Jag skulle verkligen ha andras åsikter och tankar om hur ni skulle göra.
Hur skulle ni göra?

Nu tänkte jag ge en lite smakprov på världens snyggaste tapeter som vi ska ha i hallen.




Världens snyggaste tapeter,eller hur?


Postat av: Sofia

SJÄLVKLART ska du åka! Jag förstår att det blir svårt att släppa allt ansvar på en gång och att du dessutom kommer att sakna dem, men det går säkert jättebra!

En pappa skulle aldrig tveka att åka! Så även om det känns lite osäkert så tycker jag helt klart att du ska passa på. Det blir säkert jätteroligt och grabbarna kommer att klara sig. =)

2009-03-24 @ 08:49:41
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Jane

klart att du ska fara kvinna !

Tänker inte ens motivera mig till varför! så det så ! :D

Och tack ska du ha för komplimangen. Såg just att du färgat håret... Snyggt !



Blev det för komplicerat med att få till det blonda som du ville ha det eller? :P

2009-03-24 @ 09:28:36
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

haha grönt är väl fint? ;P

Jodå med oss är det väl bra...

Jag är allmänt less just nu bara...

Har börjat få onda förvärkar och de två senaste nätterna har jag vaknat av att jag haft ont flera gånger... Fattar nada... Men just nu känner jag ju då inget spec... Ska till bm idag så jag får väl höra med henne vad hon tror...

Vill att bebis ska komma NUUUU ! :D

Hur e det själv annars då?

Längtar du efter att börja jobba?? ;P

2009-03-24 @ 09:38:47
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du ska juh helt klart åka!!! sen om de skulle vara nått så finns juh alltid mormor och morfar inärheten. Tycker absolut du ska åka i väg.

Jag är som sakt var kär i dina tapeter!! Vad gör ni idag då?? vi ska aldeles strax åka in en sväng till stan och inhandla skruvar sen vet jag inte riktigt vad än vi ska hitta på kanske får med mig pär och titta på tapter :0

2009-03-24 @ 11:55:54
URL: http://devila.blogg.se/
Postat av: Jeanette

nu har jag inga barn så jag kan inte alls förstå dina kval, men. Nu har du ju en månad på dig att skola in honom någorlunda ;) Klart du ska fara! som någon annan sa- om du varit pappa så hade du åkt, utan pardon. Kram!

2009-03-24 @ 17:15:02
URL: http://art-of-jean.blogspot.com
Postat av: Monica

Snygga tapeter!



Här är det bara bra, dock lite ensamt när inte André är hemma. Den här gången har han varit borta sen förra måndan men han kommer hem på torsdag, äntligen :)

Hur är allt med er?



Jag tycker absolut att du ska åka. Tony kommer fixa allt där hemma på allra bästa sätt. Och skulle han fundera kring nåt så kan han ju alltid ringa dig.

Kan ju vara kul för dig att komma dig iväg lite. Det handlar ju bara om ett par dar, så nog kommer det gå alldeles utmärkt ska du se. :)

Men jag förstår att det ändå är svårt att lämna allt, du är ju van att vara hemma o ta hand om lilleman. Jag skulle också ha svårt att bestämma mig.



Kram!

2009-03-24 @ 20:40:14
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Fredde

Jag säger så här, du har tillåtelse av din målarmästare, då är bara frågan... klarar du dig utan "Lilleman" ? Känner du att du klarar det så ska du absolut fara, alltid skänt med en mjukstart på jobbet :) Sen jag personligen tror du skulle tycka det vore skönt att vara borta från allt ett tag, har hört att då finns det verkligen inget bättre än att sen komma hem till dom man älskar :) bara så du vet så stöttar jag dig i vilket beslut du än tar :)



PS: Fixa träningskortet nu ;)

2009-03-24 @ 21:49:34
Postat av: Anonym

oj dom dära tapeterna är jätte jobba

att titta på när dom är uppsatta. inte alls kul

2009-03-26 @ 08:57:29

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: