- S k o t e r -

Nu har vi just kommit in från skoterturen.Och oj vad roligt det var!Det är så himla skönt att bara få komma ut en stund,och bara vara jag och Tony.Det behöver inte vara många timmar,men det är ändå skönt att få vara ensamna en liten stund.Vi har mest varit och lekt med skotarna,och sedan for vi till Frasses och åt.Det är ju så himla gudomligt väder ute idag.Jag önskar vi hade en pulka just idag.Sitta på älven och grilla med lilleman,men det får bli nästa år.

Lucas är förövrigt hos mormor och morfar just nu.Även kusin Alexander är där,så jag antar mormor och morfar har det dom gör.

Nu ska jag iallafall gå och bädda sängarna och sedan ska jag sätta mig ner en liten stund innan Lucas kommer hem till mamma och pappa.Det är faktiskt tomt när inte han är hemma.Ibland brukar jag undra vad vi gjorde innan Lucas kom.Lucas är ju livet,jag är så himla tacksam att jag fick världens underbaraste son!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: