- S j u n g a -

Behöver jag säga att vi har sjunigt hur mycket som helst idag?Och behöver jag säga att det var hur kul som helst?Vi är fan kungar på att sjunga alltså.Alla barnen låg ute och sov så snällt,så vi hade verkligen tid att sjunga.Det är så himla skönt och roligt när man kan vara som man är med dom två.Inga krussiduller alls,den ena sjöng hemskare än den andra.Nä,jag tyckte det lät riktigt bra ibland iallafall.Skitsamma,det var iallafall helvetes kul!

Nästa träff blir det att spela Wii Fit hos Lollo,visst sa vi så?

Imorgon iallafall beger sig hela familjen till Arvidsjaur där vi ska spendera våran helg.Det blir på stugan med mamma/mormor och pappa/morfar.Ska bli riktigt kul och mysigt att komma iväg.Blir att köra lite skoter Lördag iallafall,och det är ju aldrig helt fel!

Ikväll blir det en tidig kväll för mig iallafall.Blir nog att se Ghost Wisperer i sovrummet med Lucas,då kan man somna ifrån när man vill!

Nu ska jag gå och vara med familjen i stund iallafall!




Du har legat under mitt hjärta i nio månader.

Du har följt varje steg jag tagit.

Du har ätit det jag har ätit.


Nu är du här,

Det gick himla fort,

Dagen du kom,

Glömmer vi ej,

En son, våran son

Knappt så jag tror att det är dig vi gjort.

Helt perfekt,

Med fingrar och tår,

Ett leende av dig och dagen är gjord.


Aldrig trodde jag att man kunde älska så djupt,

Vi kommer att älska dig till livets slut.


Du gjorde oss komplett,

För du är alldeles perfekt.

Livet förändras,

Och mer där till,

Det kommer aldrig mer bli sig likt.

Men att få ha dig här,

Är mer som en dröm,

En dröm som blev verklighet,


Vi följer varje steg du tar,

Vi följer din väg,

Vi kommer alltid att finnas,

För det är dig vi håller mest kär,


Du förändrades oss,

Till det bättre förstås.

Nu när du är här,

Känns livet komplett.


Du är våran kärlek,

Tänk att du är oss,

Svårt att fatta,

Att vi kunde göra något så perfekt,

Tänk att du är oss tillsammans,

Fast mest lik pappa förstås.


Aldrig trodde jag att du skulle bli så perfekt.

(Emmeli-08.)


Postat av: Madde

Herregud så skoj vi hade det idag :) Tack än en gång. Och som du säger...nästa gång blir det Wii Fit.

Hoppas du får en mysig kväll!

Kramar madde & Ellie

2009-03-05 @ 18:52:09
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Lollo

De var gryyymt kul och ja nästa gång blir de wiifit!

2009-03-05 @ 22:45:32
Postat av: Lina och Amanda

Vilken fin dikt du har skrivit till Lucas. Det märks att den kommer direkt från mamma-hjärtat. =) Är allt bra med er?

2009-03-06 @ 06:21:50
URL: http://igelkottsmamma.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: