- P i g g -

Det är en underbar mogon gott folk.Och efter en underbar natt ska jag inte klaga på livet.Jag har sagt det förr men måste säga det igen,jag är så himla glad att Lucas sover hela nätter utan att äta.Lucas somnade 8igår och vaknade klockan 7imorse.Men mamma låg och halvsov till klockan 8 i sängen.Det är så himla skönt att få känna sig rätt utvilad iallafall.

Igår var jag och mamma/mormor och såklart Lucas och åt lunch på Furuborg,behöver jag säga att det var gott?
Senare var Jessica förbi så det blev som vanligt en massa surr.
När Tony slutade jobba for vi till Lucas g-farmor och åt middag och fikade en massa gofika.

Idag ska mamma och Lucas på BVC för 6månkontroll.Ska bli kul och se hur mycket han har vuxit sen sist.Återkommer senare med "resultaten".

Ikväll ska hela familjen iallafall till Lisa,Pär och pojkarna.Tony och Pär ska hålla på lite i källaren ett tag innan vi ska se film.Vi skulle se: The day the erath stod still,någon som sett den?
Blir nog lika trevligt som vanligt!

Nu ska jag iallafall göra morgon,dricka kaffe borsta tänderna och att vad det innebär!


Postat av: Lisa

Men kanon då fixar vi nått gott till middag :) Nu ska jag äntligen bege mig till frissan men vi ses sen då! :)

2009-03-04 @ 09:44:23
URL: http://devila.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: