- L e d s e n -

Lucas har varit lite små ledsen hela dagen,och jag känner mig så otillräcklig när ingenting duger för lille prinsen våran.Man försöker med allt,men han är ändå ledsen.Jag tycker det är jättejobbigt.Inte just för att han är ledsen,utan att jag inte kan göra någonting åt det.Ibland känner man sig inte som en riktigt toppenmamma,när han är ledsen.Jag hoppas vi ska vara pigga och glada imorrn!
Men jag tror det är några nya tänder som spökar.Han dregglar så fruktansvärt mycket nu.

Idag har vi iallafall varit hos tant Jessica i Norrfjärden.Det blev kaffedrickande och en massa surr och självklart en lång promenad i det fina vädert!
Jag har även lånat en bok av Jessica;Det femte barnet.Hon sa att den var bra,så jag får lita på henne.

Jag tror att jag ska gå i sängen till våran prins och läsa lite,och förhoppningsvis somna ifrån den ganska fort eftersom jag är rätt trött ikväll!

Jag kan inte beskriva för ord hur mycket jag älskar honom.
Det är mina pojkar som ger mig styrka.
Lucas är verkligen det bästa jag någonsin gjort.
Att jag och Tony gjort något så vackert.
Lucas är det vackarste jag någonsin sett.
Han är ett bevis på våran kärlek.
Jag älskar dig min lilla prins,mer än livet själv.

Postat av: Erika

Ville du med på en promenad eller har du gjort upp andra planer? :)

2009-03-17 @ 08:16:39
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: