- G o d N a t t -


Det var den vackraste dagen i mitt liv
Den morgonen du såg på mig
Och jag kände mig
så stolt som en människa kan bli
Den morgonen du såg på mig... och jag på dig


Jag lyssna´ efter dina andetag
Så lätta som en fjärils vingeslag,
jag ska alltid minnas den dag, jag ska alltid finnas här för dig

Du é välkommen till jorden, välkommen min vän
Må lyckan följa med dig på din väg från himmelen, för som en ängel har du landat här i vårat hem

Välkommen till jorden min vän
Välkommen hem


Allt känns så skört, som trädens första blad
när våren ännu tvekar, och står tillbaks
du stannar väl, du lovar att va kvar
som en del utav min morgondag, vår morgondag


Jag lyssna´ efter dina andetag
Så lätta som en fjärils vingeslag,
jag ska alltid minnas den dag, jag ska alltid finnas här för dig


Du é välkommen till jorden, välkommen min vän
Må lyckan följa med dig på din väg från himmelen, för som en ängel har du landat här i vårat hem

Välkommen till jorden min vän
Välkommen hem

Välkommen hem, välkommen hem

Denna sång sjöng David på Lucas dop.
Varje gång jag hör denna låt kommer tårarna.
Jag kommer aldrig kunna förklara hur mycket jag älskar våran älskade Lucas.
Inte ens stjärnorna på en klar himmel räcker till.
Lucas är det bästa som någonsin hänt oss.
Han förgyller våra liv mer än allt annat.
Bara att ligga och titta på honom gör mig alldeles tårögd och varm i hela kroppen.
Vi älskar dig Lucas.
Du är vårat liv.


Postat av: Denise

Åhh vilken söt liten bebbe:)

Undra hur min kommer se ut, lååång väntan

2009-03-22 @ 15:41:04
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: