- E n s a m n a -

Då var vi ensamna eftersom pappan i familjen varit till Umeå och jobba.Men vilken tur jag har som har en till kille hemma då.Fast Lucas är så liten så gör han på något sätt att man känner sig trygg.Och vi ska nog klara oss denna vecka.Förr var Tony mycket borta och jobbade,men senast han var iväg var strax före jul.Han var ju för sjutton ett halvår i Arvidsjuar för några år sen.Då träffades vi bara på helgerna,så en vecka blir nog inte problem.

Jag tror inte jag och Lucas ska göra så mycket idag.Men man vet ju aldrig.Ikväll tror jag iallafall vi ska fara och hälsa på Fredde.Ska bli trevligt.Det var ju så himla längesen jag såg han lägenhet.Om du läser detta Fredde så vill jag ha glass!

Såg förrsesten någon WipeOut?Så jävla kung!Jag och Tony satt och skratta ikapp alltså.Riktigt riktigt kung!

Nu ska jag sätta Lucas i gåstolen en stund.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: