- D ö r r -

Tack för alla fina kommentarer i förra inlägget.Jag tror jag nog ändå ska fara!
Ska bara ringa och anmäla mig lite senare idag.

Igår var det faktiskt en ganska händelserik dag.Jannice och Robban var förbi med skotarna en sväng.Men det var tydligen inget bra före,så det var väl inte sådär jätteroligt att köra.Men det blev lite surr och Jannice åt lite köttsoppa här.Kul var det iallafall att få lite påhälsning av dom!

Efter att dom varit förbi begav jag och Lucas oss till mitt jobb.Roligt att träffa alla där.Vi skulle sätta in våran nya ytterdörr.Och eftersom jag inte hade några grejor till det så for jag på jobbet och lånade lite.
Så Lucas morfar kom också och hjälpa till lite.Det är ju bra att vara tre när man har en Lucas.Det blev iallafall grymt bra.Nu bärjar det kännas som att vi kommer någonstans!

Nu ska jag börja göra mig klar,måste på jobbet och lämna tillbaka det jag lånat.Och kanske hinner jag även fixa träningskort!


Före:En väldigt ful dörr.

Efter:En väldigt fin vit dörr.

Postat av: Madde

Vilken snygg dörr!!!

Går det framåt för er i hallen då? :)

Puss!

2009-03-25 @ 08:22:49
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja helgen var riktigt härlig!

Med oss är det bara bra, känner mig lite små seg men det går över hoppas jag. Med er då?



Har ni lust att följa på en promenad idag?

Kram"

2009-03-25 @ 09:22:45
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Anonym

WOW! Vilken skillnad det blev, tror säkert att det gör mkt för hallen det där. :)

2009-03-25 @ 17:49:06

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: