- D ö d -

Tror ni jag fick panik igår?Jag låg och funderade (som jag alltid gör innan jag ska sova).
Tänk om jag dör inatt?
Hur länge tar det innan någon hittar oss?
Tänk om ingen kommer?
Tänk om dom kommer försent,att Lucas redan också dött av uttorkning eller nått?
Jag fick faktiskt hur mycket panik som helst.
Jag får se till att det inte händer!


Jag såg iallafall Patrik 1,5 igår efter att Lucas somnat.Det var ju hur bra som helst.En riktig tjejfilm skulle jag tro!
Och Gustav Skarsgård är inte sådär jätteful heller!

Både jag och Lucas verkar ha sovit som stockar inatt.Jag somnade kring 22.00 och vi vaknade klockan 7.00.Men självklart låg vi och mös till klockan 8.00.Lucas sover med mamma hela veckan då pappan är borta!

Idag blir det att Luncha med mamma klockan 11.Det är väl det enda jag har planerat för denna dag.Så vi får se var vi hamnar!


Postat av: Sandra och Lovis

Usch.. sådär har jag också tänkt ibland!! =/

Att man är så dum att ens börja tänka den tanken, man får ju dödsångest!

Blä!

2009-03-10 @ 09:27:41
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: