- D a g e n -

Dagen har faktiskt varit ganska händelserik.
Den började iallafall klockan 8 då tant Jessica kom hit för att ha Lucas medans jag var och gjorde Gastron.Dom hade haft väldigt kul,han hade varit en solstråle hela tiden!Lucas och Jessica hade tagit en promenad till Jessicas mamma för att hälsa på.
Våran älskade Lucas!
Jag var ju som sagt och gjorde Gastron.Och jag hoppas verkligen att alla prover ser bra ut.
Sedan när jag kom hem köpte jag en räkmacka till mig och Jessica så vi åt en sådan var.Och som vanligt var det jättegott.
Och tack så mycket för hjälpen idag Jessica!

Nu ikväll har vi varit och tittat på Lucas nya kusin;Adele.Hon var 46cm och 3150g,så det var ingen stor tös.Som Lucas ungefär.Han var ju 47cm och 3130g.Men jag har så svårt att tro att han varit så liten som henne.Tänk vad tiden går fort.Och självklart glömde jag kameran.Typiskt mig.Men hon var iallafall jättesöt.Hon hade riktigt mycket svart hår,hon såg ut som ett litet sött troll!

Nu sover Lucas för kvällen och jag ser på;Den rätte för Rosing.Hur patetiskt får man vara?Men tyvärr,jag ser ju på det!

Postat av: Jessica

Det var så lite så. Det gör jag gärna om =) Jag är nog Lucas favvo tant :P Kramar

2009-04-01 @ 18:58:22
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: