- B V C -

Det gick hur bra som helst på BVC.Barnläkaren som undersökte Lucas var riktigt imponerad av hans magmuskler!Han sa någon i stil med att han lär ju ha magrutor när han är 1år om han forsätter såhär!Roligt att höra.
Han var perfekt,men det vet vi ju redan sen tidigare.

Våran älskade sötnöt är nu 67,5cm "lång" och väger 7705g.Han har växt 20,5cm på 6månader,inte illa va?

Nu ska jag sätta LuckyLuke i hoppgungen,och jag ska titta lite på tv innan det är dags att fara iväg till Lisa och Pär!

Postat av: Jennie och Norah

Han börjar bli stora killen Lucas!

Vilket datum var det nu han föddes?

Visst är han ca.1 månad yngre än Norah?



Vi har ring till barnomsorgen idag så dagisplats ska sökas innan den sista :)

Vart vill ni helst ha Lucas?Har ni sökt förresten?

Många frågor..:)

Kram!

2009-03-04 @ 20:06:55
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Sinne

Oj, jag är inte så snabb på svara ser jag! Här är det bara finfint :) Jag jobbar och står i, har pluggat tidigare men hoppade av. Har en karl som även är min sambo sen flera år tillbaka också :) Vad gör du nu för tiden då? :)

2009-03-04 @ 20:13:59
URL: http://siinne.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: