- H m -

Jag kan först meddela er att jag inte gjort som igår.Men denna morgon var väl inte heller sådär jättelysande.
Jag skulle nämligen ut och hämta tidningen på morgonen och hade mobilen inne.Vilket jag inte visste var att jag inte stängt av alarmet.Så vad är det som börjar pipa och viberar hur mycket som helst när jag är ute?
Mobilen såklart!Jag vet inte hur länge den ringde med Lucas vaknade i vilket fall som helst.
Fan vad arg jag var på mig själv!Det ska aldrig hända igen!
Imorrn ska jag verkligen försöka ha en "normal" morgon.

Det börjar även går riktigt bra på jobbet också.Känner verkligen att jag börjar komma in i allt igen.Även hemma går det hur bra som helst!Att jag ens kunde tvivla på det alltså!Tony är verkligen världens bästa pappa.Dom verkar ha hur kul som helst då mamma är på jobbet!Dom har alltid något för sig när jag ringer och hör hur dom mår på dagarna.
Lucas har även "fått" ett födelsemärke eller vad det nu heter under ögat.Han är verkligen hur söt som helst!Tänder har han också i massor.Hela sex stycken nu,och två till där nere är på väg.
Han har verkligen blivit stora pojken.Han är ju 9½månad nu.Vad jag älskar den pojken alltså!
Och jag tar verkligen tillvara på all den tid jag får med Lucas.Allt annat får vänta på kvällarna.Mina kvällar är såklart givna till honom.

Och imorrn är det helg!Men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på.Vi ska nog till Luleå imorrn efter att jag har slutat och på Lördag blir det nog att testa fiska lite,
Men en sak är säker,jag ska pussa på mina underbara pojkar hela helgen!

Postat av: Fredde

Jag tycker du, Tony ocy Lucas ska fara och fiska på nybodatjärn :) Vi ska dit på lördag :) Kram ditt Rosa Mongo :)



PS: Du MÅSTE byta färg på bakgrunden !! :D

2009-06-04 @ 23:55:59

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: