- F i n t -

Vilken härlig dag det var varit idag!Riktigt vamt och skönt.
Vi har ju som sagt mycket att göra på jobbet nu,så timmarna bara springer iväg!Därimot så blir det ju ganska mycket folk på en plats när alla vill göra klart sitt.
Så jag och Anton har trängts i ett litet badrum ett tag.Och jag kan verkligen inte förstå hur man kan tappa bort så mycket saker när det är så litet?
Men vi organiserade det hela och helt plötsligt fick vi hur mycket plats som helst!
När jag kom hem från jobbet åt vi och sedan har hela familjen varit utomhus större delen av kvällen.Lucas mormor och morfar har också varit här för att städa ut deras friggeboda som dom ska flytta till stugan.
Det kommer verkligen bli tomt på våran gård när allt försvinner.Men nästa år kommer ju faktiskt garaget upp!
Lillprinsen ligger just nu och ska sova,och jag har percis hoppat ur duchen.
Nu väntar lite tv och sedan blir det sängen!

Jag hoppas verkligen att det är lika fint väder imorrn!Man blir så himla pigg alltså!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: