- T i d i g t -

Lucas ville vakna 06.30 nu på morgonen,så det var bara för mamma att stiga upp.
Jag kan ju säga att just då var den lille ompa lompan väldigt billig.
Men nu när jag vaknat till är han inte till salu längre!
Jag hoppas detta är en engångs företeelse,för jag kommer nog vara en zoombie hela dagen.
Vi gjorde iallfall pappa sällskap nu innan han for på joobet.
Snart är det jag som ska fara på jobbet,och han och Lucas som gör mig sällskap.
Den tiden närmar sig med stormsteg!Det går så himla fort!

Klockan 10.00 ska vi vara på BVC för att ta sprutan.
Han kanske är orolig,och därför inte kan sova?Hehe.
Just nu sitter Ompis i mitt knä och bajsar för fullt känner jag.
Att det kan komma något som luktar så illa från världens sötaste stjärt är svårt att förstå!
Nu tömde dom soperna också ser jag.Soptunnan som alltid är full nuförtiden.
Vad mycket man hinner se när man vaknar denna tid,men jag föredrar ändå att sova!

Nä.byta böjablöja.com är det nu som gäller! 


Postat av: Lollo

Fick just höra dom tråkiga nyheterna om att du inte är så kry, vi far iaf och badar! Hoppas att du blir frisk snart,kram!

2009-01-22 @ 10:17:57
Postat av: jossan

jaha okej! haha jo jag kan tänka mig att den ena tutten såg större ut då! :-) jamen såklart, huvudsaken han är mätt och belåten!

tycker det är sån himla press på amning, nog är det ju givetvis det bästa med tanke på antikropparna som finns i bröstmjölk men har man inte tillräckligt med mjölk så finns ju ersättning av en anledning! :-)



jaså är du snickare? :-) va kul! trivs du med det? har en tjejkompis som oxå är snickare men hon är arbetslös/gravid nu!



haha jo det är kul att prova ge pure, som du säger är det grisgris på hög nivå! :-) men det är sött bär det är bebisar som grisar! kanske inte lika sött om en vuxen gör det! haha :-)



åh, så han gillar hoppgunga? :-) vi har ingen sån! men skulle vara kul att testa! vi har inte börjat sätta henne i gåstolen än, vi väntar ett tag till! :-)



aha okej! i öjebyn! :-) d är fint!



vi bor i hus i jävre, men vi ska sälja det för vi vill närmare stan!



ha d bäst! :-)



2009-01-22 @ 13:07:48
URL: http://josephinebackman.blogg.se/
Postat av: naddie.

visst det närmar sig med STORA steg :D



allt bra med er?



kram

2009-01-22 @ 14:48:54
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Emmeli

hehe :)



Hur gick det sen idag då? Fick du sova nåt mer? :)



2009-01-22 @ 21:29:29
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: