- S t ä d a -

Nu har jag dammsugat hela nedervångigen.Visst har jag varit duktigt?Nä,det är väl allt jag har idats göra nu.Egentligen skulle jag ha dammtorkat skurat m.m.Men jag ids faktiskt inte göra det idag.Så dammigt är det ju inte.
Nu återstår bara renbäddning av våra sängar.Finns det nått härligare än att gå och lägga sig när man har renbeddat.Därimot en sak jag saknar är nämligen en mangel.Jag hatar egentligen att ha skrynkliga sängkläder.Men vad ska man göra när man inte har en mangel än?Men jag tror att vi kommer införskaffa en sådan snart.

Lucas ligger just nu ute och sover,tänkt att han sover så himla bra ute.Och så himla dåligt inne.Nä frisk luft tror jag stenhårt på.
Lucas farfar ligger också just nu och sover i vårat gästrum.Han har jobbat natt,från 6 igår kväll till 6 i morse.Också hade dom nått möte på jobbet idag.Så istället för att köra fem mil till där han bor så fick han sova här!Kanske han hinner träffa Lucas lite också,om nu inte Lucas sover när han måste fara.

Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe och sedan bege mig till övervåningen för att renbädda!

Postat av: Jennie och Norah

Norah har fått in sina sovrutiner ganska bra.Dock inte inatt..Såklart :)

Ser att Lucas sover bra ute i vagnen.

Har ni speciella tider då han sover på dagen?

Vi har börjat med att när Norah varit vaken i 3 timmar så ställer vi ut henne på balkongen och då sover hon drygt 2 timmar.Det är så skönt när man får lite fasta tider!

Och frisk luft = Det bästa!!



Jag vet inte vad jag får ut i månaden nu.Det blir första utbetalningen nu i januari efter jag fått förhöjt.Så det ska bli spännande :) Jag hoppas på att kunna ta ut 5-6 dagar istället för 7 så jag får vara hemma åtminstonde över sommaren.



Vi har inte badat nåt ännu.Jag beställde ju en bikini men det var ju för liten,så nu ska jag skicka tillbaka den och få en storlek större.Vill inte bada näck direkt :)

Gillar Lucas att bada? (om jag nu inte frågat det förr)



Kram



2009-01-21 @ 12:35:50
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag fick då en bra respons när jag efterlyste mina läsare iaf.Dock så fattas det fortfarande 200st,men det är väl ovänner,haha :)

Hur många läsare har du?



Lucas och Norah verkar ha hyfsat likadana sovtider.

Skönt att få sova till 8-9,det är ju sovmorgon :)



Absolut att vi måste ta en fika!:)

Vi borde nån gång slå ihop våra mammagäng och träffas tillsammans annars!

Vore så kul att se Lucas irl!



Annars då,vad har ni gjort idag?

2009-01-21 @ 18:05:03
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: