- S ö n d a g -

Igår gjorde vi inte så fasligt mycket faktiskt.Vi var hos Lucas "farmor" och åt,och gick som sagt upp 5kg när vi for därifrån.Men gott var det iallafall!
Senare på kvällen var Madde,Marcus och söta Ellie på besök.Mycket trevligt!Har ju inte träffat dom på hur länge som helst ju!Så det var roligt att träffa dom igen!Ellie far fram som en virvelvind,så man ser ju vad man har att se framemot om si sådär 3-4 månader!Och vad jag längtar till Lucas också kryper.

Lucas somnade kring 22 igår kväll,vilket är sent för att vara han.Men han sov som en stock inatt!Han vaknade halv 4 för lite mat påfyllning och somnade om till klockan 9!Så jag är rätt pigg idag.Dom senaste nätterna har han sovit riktigt oroligt.Men vi fick ett tips igår som kanske fungerade.Lucas håller förmodligen på att få tänder och han verkar ha fruktansvärt ont i munnen.Så vi tog lite flytande alvedon på fingret och smörjde på tandköttet.Så det kanske fungarade?

Idag ska Tony till Agneta och Fredde för att spacka,men jag får se om jag kommer förbi en stund där efter att Lucas vaknat från förmiddagsluren.Men vi får se hur lat jag är.
Sen vet jag faktiskt inte vad som händer idag,det är fortfarande kallt ute.Och Lucas har hunnit bli lite förkyld.Men vem är inte det?

Nä,nu ska vi lägga ut lillprinsen i kylan en stund!

Postat av: Lisa

Har inte sett först nu att du skrivit till mig :) så nu vet du juh att jag lär vara en stam gästpå din sida :) Hppas ni alla har det bra!

2009-01-04 @ 15:36:34
URL: http://devila.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: